søndag den 28. oktober 2012

dametasken







   ..Sådan ser min taskes indhold ud 





Den er måske ikke lige forberedt til alle uheld og kritiske situationer, føler ikke for at bære rundt på 117 vatpropper og dobbelt så mange pakker lommetørklæder, det er sjældent jeg begynder at græde når jeg køre bil, jeg behøver nok mere noget imod for højt blodtryk når de andre billister gør noget jeg ikke vil have.
- mine virkelig unødvendige taske ting, er mere de psykiske kvinde situationer, i form af nødhjælp til en make-up der er ved at gå helt af sporet fordi man (i sin raseri over de andre billister) har gnuppet sig i panden og derved fået ødelagt både grund fugen og de ellers så fine øjenbryn. - jeg formår lidt at få mig selv til at lyde som en hidsig billist, men det sker altså ikke så tit som det lyder, it´s just a joke :-).
   Man kan også nemt komme til at føle at man lugter af prut, selvom man faktisk stadig kan duftes langt væk, af den parfume man oversprøjtede sig med 2 minutter inden man gik ud af døren, men en parfume i tasken skal være der. Man kan blive træt af at lugte som en rådden gris, men mindst lige så træls er det hvis man skal ind til et møde eller lign, og man fik hvidløg dagen før, - tyggegummi!  Sammen med en kysseklar ånde, skal man også have kysseklare læber, selvom mange mænd ikke kan fordrage smagen og/eller fornemmelsen af lip gloss, men det er bare ærgeligt sonnyboy, for en lip gloss gør altså bare et eller andet, også selvom man ikke render rundt og laver trutmund. Og hvis man så kommer til at rende rundt og lave trutmund, så er det altid godt at have et par råfede "police" solbriller med, for så er man da lige lidt anonym.
   Nu her hvor vi rammer den dejlige vinter, kan vores hænder jo også godt blive lidt medtaget af kulden, og så kommer The body shop ind i billedet. De har lavet en masse lækre sager, også håndcreme. Jeg har lige valgt den de kalder for Wild Rose, den har en sød, feminin duft. Og sidst men ikke mindst, en kortholder med diamanter, lige til de vigtigste kort, deriblandt det elskede dankort ;-)


XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar