tirsdag den 17. juli 2012

..Så vil jeg også prøve at være en af de der Bloggere!- mest af alt vil min blog handle om ALT mellem himmel og jord, derfor navnet; - Ewerything&nothing.
Der vil komme indlæg stortset dagligt, omkring hvad der skal ske eller hvad der er sket. Der vil blive blogget om; - babyting, ellere rettere sagt Sophia<3, shopping, sko, tøj, make-up, hår, pleje produkter, creme, rally ( min kæreste kører rally ), husting, roadtrips, koncerter, udflugter, ferie, og meget meget mere! 

       Lidt om vores lille familie og mig; Jeg hedder Anette og er lige fyldt 20, d. 11. Juni! - Jeg bor i en lille by udenfor Kolding, sammen med min kæreste Ulrik, vores lille prinsesse Sophia Regina, og vores hund, Malibu. Til daglig går jeg hjemme på barsel og hygger med prinsessen, og ikke alle dage er lige lange med en datter på 8 måneder - der er fart på!  
       Jeg elsker mine veninder, og alt hvad tiden bringer med dem! så som, shopping, tøsehygge, fester osv. Fest er jo så ikke lige det der sker hver dag mere, efter Sophias ankomst :-) 
       Indenfor tøj og make-up, så elsker jeg farver, sommetider voldsomme accessories, hippie mønstre, diamanter/blingbling og palietter, men kan også sagtens hoppe i et par afslappende hummelbukser eller "kedeligt"farvet tøj og pynte det med farver!
 Men mest af alt, så håber jeg at få nogle trofaste læsere, som vil følge mit ewerything&nothing! :-)
GOD DAG!

2 kommentarer:

  1. uhh.. Det lyder da spænde :) jeg kigger med hjemme fra Skælskør af ;)

    SvarSlet
  2. Du er mere end velkommen! :-)

    SvarSlet