tirsdag den 24. juli 2012

TIRSDAG D. 24!

..SUMMER IN DK!




Det er da lækkert! - og så kan man virkelig få luftet sommerkjolerne og sandalerne! 

Dagen blev brugt på at nyde solen, selvfølgelig, og så var prinsessen og jeg lige et smut i storcenteret. Der er jo den her kære brudepige kjole der skal syes. Så kom jeg selvfølgelig forbi Bianco - LOVE!, der var da lige 3 for 1! HAPS! Der blev det da lige til to par lækre sko. ( det sidste par fik min papmor ) jeg har desværre kun et billede af det ene par, men mon ikke i nok skal få et billede af det andet par en dag der er style view. 



..WE LOVE BIANCO!



..Min dejlige prinsesse skulle da også lige med idag! <3


og et billede af aftensmaden #TARTELETTER! <3




Men nu skal der tændes for kanal 4, og ses en masse tøsetv! - Godnat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar