søndag den 22. juli 2012

SØNDAG D. 22!

..så fik vi overstået en weekend med fart på.

Først og fremmest, torsdag, stod den på Grøn Koncert med en über skøn veninde! og hvor var det FEDT!
Burhan G smed blusen, Ankerstjerne kom på lynvisit, Alphabeat gav den gas, Rasmus Seebach var lige så charmerende som altid, og LOC, ja han fyrede den af! 



Fredag havde min kæreste så fødselsdag. Det blev fejret med en tur på Bones og så en bette chokoladekage  om aftenen :-) Det skal dog lige siges at jeg ikke selv har bagt kagen, da jeg efter mit eget forsøg med chokoladekage, havde et køkken der var betrukket med chokolade, efter den første del af dejblandingen kogte rimelig meget over, og så opgav jeg. ( havde heller ikke mere sukker og kakao tilbage :P ) 




God søndag! :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar